با سلام
الان یه سوال مونده اونم این هست که چرا ASIC quality رو با Gpuz نشون نمیده
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این قابلیت رو تو سری 300 رادئون تا حالا چک نکردم . شاید خود amd غیر فعال کرده باشه .